Lovley!

Igår var det ferra! Riktigt gooo. Satt med Linn, Lidinö, Philip och Henric i rådhusparken, vid peset(skola) och lite donk också. Träffade ybersköna Gröhn också. Riktigt skön kväll. Tyvärr finns det ett minus, och det är att jag har blivit ännu mer förkyld, jag missar festen i Gränna idag med antalgligen ännu skönare folk, (sorry Jacob :( ) bara för att jag har match imorgon och ska vara i Jönnet klockan 8. Mmm, kul säger jag bara!

Idag var jag och mamma i stan och vi shoppade loss lite, eller mamma rättare sagt mahah. Men jag fyller ju år på Tisdag så hon sa att det var tidiga födelsedagspresenter.
Kan slänga in lite bilder på mina senaste köpta saker. Eller senaste och senaste, det är det iofs inte. Men jag avgudar dessa saker. Det gillar jag. :)


2 simpla saker. HM

Ignorera naglarna.
Antagligen det fräckaste jag ägt på länge.
Handsmycke, JC

Min älskade Knokk klocka! Vill ha i alla färger, men jag är meganöjd med den ljusblåa! Piffar upp vilken simpel outfit man har.

Så ser ni att den är äkta!!! Palla att Regal gör  typ exakta kopior. snacka om att sno en idé.
Gillar jag inte.
Köpte en tubhalsduk med, svart sådan. Den är MYS! Lever mitt liv i den påe tt ungefär.

Snart ska vi få gäster så nu skiter jag i skriveriet. Heheheh.

Puss
Felicia


Kommentarer
Postat av: Becka

jäklar för ditt handsmycke måste jag säga :O ..har också försökt att få tag på ett sånt ^^ ..och skön blogg ;) <3

2010-10-04 @ 16:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0