MEN BRA!

förlåtförlåtförlåt för oerhört bra uppdatering!!!
var hemma i typ 50 min efter skolan. sen stack till träningen direkt.
Hade svenska prov, gick BRA! sen redovisning i Rehaben. Så nu är jag expert på stukade fötter och tennisarmbågar!
Träningen gick ju bra, det är rätt kul nu. Men har dock någon skitsak i vaden. antagligen blödning eller en galet massa muskelknutar. hoppas det går över till på söndag. Annars blir det pain in the ass på SM. Men bara att bita i.
är man tuff så är man! ;)

Och justee. I ÄM A BROWN HAIR GIRL!!

nananana.



Sen får vi ju inte glömma Jesper som fyller 17!!!
Jesper som är min vän, som jag är så jävla glad att jag har fått träffa!
Tack gode gud att du började i våran klass.
GRATTIS!!! ♥

Sååå, nu vet ni läget. :)
Pusssss
Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0