När man inte kommer på någon rubrik..

Är det bara jag, eller skenar veckorna iväg? Helt sinnes. 
Felicia: "Känns som om det var helg för 3 dagar sen"
Pappa: " Det var det ju med.."

Ah och sen är jag helt död i kroppen, sjukt tuff träning idag!
Sen hem, rostade bröd(!!!!!!!!!) satte mig och kollade på Greys. Åh så himla fint att det har börjat igen!
Blev en sen dusch, vilket kommer resultera till en grymt snygg frisyr imorgon. Men vem orkar ställa sig och föna håret nu lixom? Bättre att lyssna på Kent i sängen och se ut som ett nybyggt fågelbo imorgon bitti.
Idag då, slutade 10 efter ett köttigt gym/handbollspass i skolan. Väntade på maten med Jonna. Asså. John Bauer kan ha världens godaste mat? Eh ja! Sick är den. Sen drog jag hem, Linn kom. Vi hemmafruade lite och städade hela mitt hus. I min hjärna gick denne tanke ungefär hela tiden; Är Linn sjuk på riktigt, vem ställer upp och städar självmant? Har någon svar på denna frågan, skriv till mig.

Okeeej, jag läste en svinbra text om kärlek på jennys blogg. Frågan är..
När fan får jag min pojk? Som vill ha mig för den jag är.
Det är min fråga.

Ah men nu är jag bajstrött, så tänkte krypa ner under mitt duntäcke och filten, och bara blunda.
Sova är underskattat, det är nog det absolut skönaste som existerar.

Ha en nice natt!

Felicia

Kommentarer
Postat av: Jeeennny

kul att du tyckte om den hjärtat (a)

& jag vet att du snart kommer hitta dig en pojke :* en bra en.

2010-10-14 @ 08:31:29
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0