när musik som betyder förstör.

ibland får man feta flashbacks.
Som när man lyssnar på musik. och man hade en låt som betydde mer än man verkligen anar.
det är då man förstörs.
Man sjunker så jävla lågt som människa. på en gång. och det väldigt länge.
men ändå kan man inte sluta lyssna på låten. som bara förstör. skapar ett hål.
Jag kommer verkligen ihåg, den underbara känslan jag hade.
Hur glad jag var. lycklig.
Hur allt förstördes. hur sjukt sårad jag blev.
men jag har byggt upp mig igen. och jag är starkare än innan.
men när den låten sätts på, då är det fan inte lätt.
för så nere jag var i personen, har jag aldrig varit.
men jag står på mina egna ben än. och det tackar jag mig själv för.
och mina vänner.♥
You appaer just like a dream to me..


Kommentarer
Postat av: FUNGI

DARTH VADER IS WITH YOU <3

2010-10-26 @ 10:36:44
Postat av: becca

känner igen mig sjukt mkt i texten. usch..

2010-10-26 @ 12:24:47
URL: http://rebeccaleicht.bloggplatsen.se
Postat av: svar

Linn; alltid :*

Becca; det är hemskt..

2010-10-26 @ 13:00:47
URL: http://feliciarobertsson.bloo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0