oldos bildos.

Bra spanska hä?
Match inställd.
Imorgon. Kul?
Naah, var ju fett taggad!

Sitter hemma själv, chillar framför tvn. Det är gött.
Satt och kollade gamla pics på den staionära. Ni kan ju få veta lite mer om mitt förflutna genom bilder.
Mahahe.


Var på Hultsfred. Skulle kolla Linkin Park men dom fuckade. Så kollade på Takida, Robyn och några småband.
Kunde sett Paramore men visste inte ens vilka det var då. KUL! för skulle döda för att få se dom nu.
Fick även upp mina ögon för Takida, och har sett dom 4 gånger live nu.

Var på Gotland..

.. och var väldigt brun.

Levde med Linn. Som hade fett långt hår då. Hon gav mig inte det som löshår. Taskigt.

Bodde på landet och njöt av fulla drag på hästryggen.

Köpte min lilla bebis. Ofelia.

Fick ordning på busen.

Låg och stekte med systers Nautilus. Galet varmt den dagen minns jag.

Tävlade i massor.

Och vann en del. Galet vad snygg man var på den tiden med. Men kolla på Ofelia. Finns ju inte sötare.

Stolt Felicia!

Direkt efter min hopprunda. Mamma bjuder på godis, jag har finaste hållningen.

Vinst.

Var lite vinter också. Utan sadel rider man då. På ett stort fält täckt med snö.
Jag saknar det. Mycket.
Saknar Ofelia, min lilla älsklingsbebis. Mycket. Jävligt mycket.

Var i Norge, Trysil. Hade traumatiska upplevelser, som ni ser. Var ju minst 1 meter snö lite överallt.
Hade min livs skidresa.

Var brunett.

Okeej, nu orkar jag inte lägga in mer bilder.
Blev rätt mycket på min lila häst.
Men hon var ju mitt liv i 3 år. Jag gjorde allt för hennes bästa.

Nu tänkte jag kolla lite film.
Tjingeling so long!!

Kommentarer
Postat av: Bungum

whaha whaaa, häst tjej... trodde jag aldrig

2010-10-22 @ 23:30:14
Postat av: Jeeennnny

aaaaw :') hade inte en aning om att du varit en sån hästtjej :o

2010-10-23 @ 17:07:19
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0