Segdator.se !!!

Min skoldator är min bebis, verkligen.
Men ibland vill jag bara slänga skiten i väggen, säga dom absolut fulaste orden man kan tänka sig till den.
Hoppas sönder den, spotta på den, bryta av skärmen.
Men det är onödigt, för då måste jag betala typ 500 spänn..

Tänkte kolla på Kungarna av Tylösand, men det laggar ju sönder. Därför vill jag bara slänga skiten i väggen.
Idag får vi höstlåda till lunch. Fan vad gott med löv tänker jag. Vi kan ju hoppas att det inte är löv..

Idag har jag på mig mitt nya halsband, kanske skulle visa dom. Ni kan få se det jag har på mig, för det andra finns inte på hemsidan.
SKOJAR BARA! För internet funker ju inte någonstans. USCH.
Men aja, nu vet ni läget.
Smell ya later. :)

Kommentarer
Postat av: liss

HAHAHAH SKRATTAR SÖNDERR!

fillan---> skööön.

gott med löv tänker jag

hahaha. SÖT.

hejdå.

2010-10-14 @ 18:53:22
URL: http://babicake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0