Segt..

.. att jag ska gå upp halv 7 imorgon?!!? Men vad gör man inte för sitt Cyrus?
Imorgon ska vi kötta Alingsås! Sen ska jag och Jossan döma 3 matcher. Ska bli neejz.
Så snart blir det sängen förstår ni.
Glottade på Kenza&Tyra Show innan. Det var väll gulligt och så, kanske lite för gulligt. Väldigt inriktat mot ungdomar, men men. Väldigt kul att se triathlonloppet! Haha Kenza, så fucking skön!!!

Sitter och lyssnar på NY musik. Jag är ganska grym på att hitta sånt. Så ni kan ju få några smakprov imorgon kväll eller nått. Snällt va? :)

Men nu vet ni alla tusentals som läser (läs ca 30) att jag inte kommer uppdatera på hela dagen imon..
Så ni kan få en bild att vila era ögon på så länge. HAHAHA, schääämt.

Porriga läppar.. MJAOOOW ;)
Hahaha, fasen vad dryg jag blev nu..

Men godnatt folket!!!

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0