smex

♥Typiskt mig..
Att sova bort halva dagen.
Inte veta vad jag ska ta på mit, trots att jag bara ska vara hemma.
Tappa rösten lite ibland då och då. Jättebra när man ska ta ut sig totalt imorgon.
Lyssna på dunkdunkdunk stört högt när man är själv hemma.
Att snacka med Linn.
Inte orka bädda.
Att få blödning/enorma muskelknutar i vaden. Så man knappt kan sträcka benet rakt utan att det ska göra bajsont.

Öööööh, idag är första dagen på LOV! så helt sinnes gött kan det va! Såklart man firar det med att vara själv hemma lixom. Det är tider det. Mitt lov lär ju bestå av träning, chill och sånt som man brukar göra på lov.
Ett litet extra plus i kanten är att jag kilar till Göteborg på Onsdag. SOM JAG LÄNGTAT!
Och så ska jag och min syster göra ett lite hemligt projekt. Ni kommer få se senare. Mycket senare. För jag vet inte när vi får tillbaka saken vi ska göra. Men det ska bli galet skoj!

Idag dåå. ska göra pastasallad tills imorgon, kolla på Hallbys juniorlag som spelar SM idag. Och antagligen tagga vårat SM imorgon. Skön start på lovet.


Kolla vad tufft spotify jag har! MAhahahahah, sån har inte ni nnananan.
Det är awesome asså. Man behöver inte gå in på själva spotify för att byta låt, kan jag göra med bara några knappar. Sjukt effektivt när man är lat. Eller om man har en uppgift i skolan. Tycker det andra alternativet var bättre.
Och den låten, är awe.. w8 4 it w8 4 it.. SOME! (haha, nörd med siffror jag vet.)

Kanske la upp den någon annan gång. Men den är la GRYM!

Men nu är jag hungrig, får se om det finns någon mat hemma. Pizza kanske.
MM MUMS!

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0