Sweeeeeet

Lovade ju bilder på mina grejer jag fick igår. På lördag kanske jag får något mer hihih, för då ska det kalasas!

Detta fick jag av mina päron.

Jacka, asmysig! Inte bästa bilden, men orkade inte ta någon mer och kameran dog typ?


EXAKT en sån som jag ville ha! Inte tråkig, mjuk, oversize, långm MYSIG!

Den sticks inte någonstans, är glad över det.

Och denna fick jag av min syster och hennes pojk.



Lurar från Sweet/Scullcandy.
ÅH! Det kan inte bli bättre, sjukt bra ljud. Jag lever i dom. Och +++++++++++++ för den sjukt galet snygga designen! FETT

Och + på dagen var ju lätt hockeymatchen. HV vann (såklart, jag var ju där?) med 2-1 med Skellefteå. Släng dom i väggen. Jag gillar HV, dom är nice.
Och - var lätt mattepluggandet. Men + på att Linn hjälpte mig. och + på att jag fattar LIIITE mer.
Och - att vi har matteprov imorgon.
Och + på att vi ska gå till rektorn på fredag. Ja, våran mattelärare är inte riktigt så bra som en lärare borde vara. Därav att jag inte fattar någonting. Jag kan faktiskt mer än vad jag tror, men vi klickar inte, jag och min lärare. Det är inte som en dans på rosor eller rosa fluffiga moln på himlen.
Det är mer gå på glasbitar och hål i gatan ner till helvetet. (hahahah.)

Okej, nu ska det bli lite pain in the ass. Ska slå upp matteboken och FÖRSÖKA.
Hehuehueheuiiuhe.
Ohjustee, kolla vilken mysig skjorta jag har inhandlat.


364 dagar tills jag blir 18 btw. MM jag längtar!
Pusss
Felicia.

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tror det är många fler som inte kopplar ihop med henne.. Jag fattar ingenting, jag menar ingenting.. + att lektionerna är fööör långa (och för få visk) Hade hellre velat läsa matte på två dagar, men hälften så långa! Sug på tisda eftermiddagar! Puss på IG Matte B :(

2010-10-06 @ 12:53:32
URL: http://marielouisetunroth.blogg.se/
Postat av: Till marie

SÅ RÄTT!!!

Ja usch, men hinner verkligen inte med något, och hon är sämst på att förklara :(

HEJ IG här med! You're not alone där Marie :D

2010-10-06 @ 13:52:37
URL: http://feliciarobertsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

riktigt sweeet :D

gillar hörisarna sjuukt mkt ! <3

2010-10-06 @ 15:20:16
Postat av: Lanah

Vad snygga grejer :)

2010-10-06 @ 18:08:14
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0