USCH!

Så fruktansvärt när man vet att man måstemåstemåste plugga.
Så går det inte! Är alldeles för trött och allmänt seg för att kunna koncentrera mig.
Så blev att tv:n åkte igång. ska kolla på simpsons.
Sen ikväll, när jag kommer vaknar till liv igen och vara pigg. somnade innan till och med. men på kvällen, då kan jag faktiskt plugga.
det är tyst och jag är inte ensam hemma.
jag gillar att vara själv hemma. speciellt på dagen/tidig kväll. Men sen börjar jag bli lite småskraj. ni kan tycka att jag är feg. men fan, jag kan la inte hjälpa det. Jag gillar det bara inte.
Imorgon slutar jag 10 i alla fall. Så ska hem och plugga då. heldag plugg/linn.

Imorgon åker bajsbarnet Lisa till Kanarieöarna. Damn you!!
Och dö inte på flyget. tugga tuggumi tills du får kramp i käken, då dör du inte. okej?
Bra. :)



Seen vill jag ha


Skonamig

Dr Martens.

Have2have.

Jag har inte tackat nej. Ge mig alla.
Nää, ska INTE ta tag i mitt liv nu. utan bara dö framför tv:n.
Koka ägg och te och bara LAMA.
Det går mitt liv ut på. ikväll.
ialla fall.

Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0