Armén here I am!

Men heja. Så kallt det är hela tiden. Sitter inomhus med en stickad tröja och inlindad i filt.
Vill bara köpa alla mysiga storstickade och varma tröjor som finns!

Efter skolan gick jag en snabbis inne på A6. Köpte lite nödvändigt och onödvändigt.
Har velat ha ett par khakigröna byxor och fyndade ett par redigt goa sådana.

Bilden är ju inte super, tog den från hemsidan. Sitter asskönt och halvpösiga. Ganska mycket armé över dom.
Gillar!
HM , 199.
Köpte ett par solglajjor också eftersom alla mina 3 är fuckade och har gått sönder.
Finns dock ingen bild på dom ännu. Men den kommer la.
Toffsar och spännen också. Kan ju vara bra och ha lixom.
Köpte en ring också, den kan ni med få bild på. någon gång i mitt liv.

Funtar på att gå och lägga mig typ vid 10. Vad hände där lixom? Ofta Felicia går och lägger sig tidigt.
Nu är det desperata hemmafruar, och jag har inte följt det ens. Varför inte? Det är ju mysigt.
Näää. Nu ska jag läsa massa bloggar, dra fram en kopp te och mysa lite.
Imorgon börjar jag halv 10 och slutar halv 12. Värd dag.

Men massa kyssar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0