FeliciaKajsaRobertsson foshoo!

Okej ska var likadan som Jenny och Lisa nu.
Så ni får en liten gnutta aning om vem jag är. Om ni nu inte vet det.

Som sagt hter jag Felicia Kajs Robertsson.
Lever i staden Bankeryd aka, hålan, B-ryd, ghettot. Kalla det vad ni vill.
Jag går på John Bauer - hälsa/idrotts programmet. Därav min extrema datanördhet.
Blandar mitt dataliv med väldigt mycket handboll, minst 5 träningar i veckan. + 1-3 matcher varje vecka också.
Det är en hel del tid, så vad gör jag på resten av tiden?
Då är jag med kompisar, lyssnar konstant på musik. Ja. Musik är antagligen det som ligger mig närmast om hjärtat. Kan allvarligt inte överleva utan. Jag lyssnar på väldigt mycket, beror på vilket humör jag är på.
Just nu har jag kommit in i en 30 Seconds to Mars period. Man glider in på ett spår så där då och då, så kan man inte sluta lyssna för man känner igen sig så mycket i texterna. Eller något, så känner jag.

När jag är själv hemma. Då sjunger jag, högt. Eller duschar väääldigt länge.
Jag är världssämst på tjejgrejer, typ pyssla och sånt. Så galet dålig. Jag sätter mig hellre och spela PS eller något.
Jag har tvångstankar? Kan inte gå på A-brunnar, bara K-brunnar.
Jag har ganska mycket rädslor och tror på minsta lilla skit.
Typ clowner, jag klarar inte av det. Skitjobbigt.
Gillar inte att kolla på skräckfilmer, men gör det ändå. För det är kul. Okej dubbelmoral men ändå.
Gillar att röja på helger, spela match och ta det lugnt satan.
Shoppar en del, kan inte hålla i mina pengar, förutom ibland. Gillar ringar, stora tröjor och skor. Skor skor skor.
Har fär mycket skor, använder inte ens alla par.

Nu vet ni la lite till om mig. Så eeeh, chilla lugnt, nu ska jag käka mat!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Jeeeennnny

fan vad ni härmar mig då! vilken förebild man har blivit (a)

2010-10-21 @ 12:28:11
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0