Vuxen 3åring.

Sitter i soffan och kollar på Kungarna av Tylösand. Detta värdelösa program, men stört vad underhållande det är!
Känner mig lite som en vuxen 3åring. Kollar på ett skräpprogram samtidigt som jag har mitt underbara täcke runt om mig. Med pochahontasbilder på! Pochahontas var min favoritfilm när jag var liten. Kunde glo på den hela tiden.
Även fast jag inte kunde uttala hennes namn och sa Honsahonsa istället.
Tur att mina päron fattade vad jag menade i alla fall. Hade ju gått och blivit världens nervvrak annars.
För man klarade ju sig inte utan sina favvisar när man var liten. Eller hur? ;)

Vinst idag med! Mot Ulricehamn. Så gott!!! 24-20 blev det. Skön kämparinsats tycker jag.
Gillar det skarpt. Hatar att förlora. ehuuw.
Imorgon tar v itag idet igen. Åker till skövde vid 5 för att spela nästa match.
Hoppas att vi vinner den med, hade känts så JÄVLA fint!

Efter Tylösand tänker jag faktiskt gå och sova,

SKÄGG!
Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0