15..

.. dagar kvar tills jag fyller den otroligt onödiga och tråkiga åldern 17!!! Man bara wihoooo.
 Seriöst? Onödig ålder så det smäller om det. Ska berätta varför;


♦ 13: Tonåring. Man känner sig en aning stor.
♦ 14: Kommer in i det så kallade fjortisbeteendet. Ingen ålder man vill komma ihåg.
♦ 15: Byxmyndig och Hej Hallå Moppe! Ja, moppetiden är inne. Man glider runt, hänger och tar ut sin kärlek på sin moped. Den hänger med ett tag, man älskar den. Man älskar med den. Därav byxmyndighetslagen..
♦ 16: Hejdå moped HEJ BIL!!!! Åhhhh, jag älskar att man får köra bil. Är det inte totalt awesome?!?! Jag gillar det.
♦ 17: Nej inget händer. (Här lever jag om 15 dagar..)
♦ 18: Hej körkortet! Egen bil kanske, dunka sönder. Man får kroga, leva livet och träffa folk ute. Får man ju annars med men nu menar jag lixom på clubar och lala. Man får la även åka utomlands utan sina föräldrars underskrift. FATTA NICE! Så sjukt spontan kan man vara. Typ, nää jag orkar inte Sverige. Sticker till Grekland och lever livet i övermorgon. Kan smsa mami och papa när jag har landat.. Dom har lixom NOLL att säga till om. Det kallar jag spontant.
♦ 19: Också antagligen en otroligt dålig ålder. Ett år till systemet. Man har antagligen redan bil. Varit ute på de flesta krogar och lalala.

Ah, så här enormt roligt har jag en måndagkväll.
Nu ska jag snart sova I guess. Älskar man sängar så gör man mhmm. Troligen en hobby. Sängar♥

Puss
Felicia


Kommentarer
Postat av: FUNGI FÖR FAN

spontanresa till grekland. låter insanely lockande! :D :D :D :D :D :D :D

2010-09-21 @ 18:43:06
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0