bra uppdatering?!?!

NEJ. bara för att min sladd till datorn antingen är i skolan eller så är den snodd?!?!
Man ba KUL...
Sen äre så att jag har varit i Gbg med laget. Spelat JSM. Det gick bajs. Men vi hade det mysigt.
Vad gjorde vi? Spelade matcher, chillade, fläskade oss, badade, bastu, sov, kollade på Disney Channel. JAG ÄLSKAR DISNEY CHANNEL(LLLLLL) Chillade lite mer, snackade och hade almänt trevligt. Men jag vet inte längre.. Jag tröttnar lite på denna underbara sport..

Så jag har inte haft någon dator på 3 dagar, jag dog.

Imorgon är det skola igen, Yeeeeaaah TAGGA.
Jag bjuder på en gammal ful egobild, bara för att jag inte har bloggat. Skäms Fillan, skäms.

Brown hair. Funderar fortfarande på att ha tillbaka det..

Men äh, godkväll på er allesammans!!

Puss
Felicia


Kommentarer
Postat av: v

Felicia Kajsa Robertsson! Du är bara min eller hur?

2010-09-19 @ 19:44:44
Postat av: Jenny Larsson

Fillan du FÅR inte tröttna på denna underbara sport! ;)

2010-09-19 @ 19:51:28
Postat av: Anonym

V: klart jag bara är din!

Jenny, haha jo jag vet inte..

2010-09-19 @ 20:25:56
URL: http://feliciarobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0