cold

Varit vaken ett tag faktiskt. Har ju studiedag men har lite att stå i idag.
Tvättar faktiskt duktig som jag är. Ska snart börja med matten som jag inte fattar så mycket av. Men ska verkligen försöka förstå nu.
Ska cykla bort till mamma med en cykel, sen gå till ica eller konsum och köpa ben o jerrys. (Nomnomnom)
Sen ska jag nog in till stan en snabbis, känner att jag vill köpa något. Tycker jag borde få det, för känner mig lite krasslig nu. Astäppt i näsan och lite hängig. Så kan vara gött att komma ut lite. Måste bli frisk till söndag!!! Då är det match igen och döma lite handboll. Så blir en go heldag med handboll. Gilla!!!


Bild från i somras. Jag vill ha sommar!!! Skit i vintern Gud, snällaaaaa..

Puss
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0