Debatter.

Hade svenska innan. Omg! Helt sinnes vad kul det var. Vi hade kommit på egna parti, och redovisade inför klassen.
Jag, Lisa, Jenny och Ida var bäst.

Okej jag skiter i om den är gammal. Men så jääääla GO!

You used to hold me.

Nu ska vi ha idrott. Och jag ska kötta ASS! Bokstavligt. Ska få tajtaste röven ni någonsin skådat. Hehehe.

Och vad glad jag BLEV! För nu finns mina lurar jag önskar mig i födelsedagspresent igen.

Så extremt niiiiiice!!!

Så ja, fattar ni vilket disco jag kommer ha i mina öron nu eller?!?!?!? Behöver inte ha helger längre. Party 365 dagar om året, om inte lite till. Så ägda är ni. Och jag kommer få sån status.

PÖSSSS
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0