Get out of your mind!

Godmorgon och allt!
Precis haft redovisning i Historia. Kändes gött.




Outta your mind.

SÅ JÄÄÄLA NIIICE! Go negerdunk!!!
Sen ni vet, In Flames. GOSH! Så sjukt tjocka!


Crawl through knives

Reflect the storm

Move through me

Come clarity

HAHA SEN måste jag lägga in nya partylåten nummer ETT!!! SÅ SKÖN. Ska dansa sönder till den.
Disco pogo

Jag har lovat mig själv, jag SKA se dom live innan jag dör. Så är det.

Det här ska jag med göra innan jag är för gammal:

* Åka till New York
* Åka till Six Flags
* Amsterdam, Sensation White!!!!!!!
* Se Paramore, Linkin Park, Kent, In Flames live.
* Leva livet.
Yes detta är mina mål. Och dom ska hända,  även fall jag är fattig. Sådeså.

Får en egobild på köpet ;) Gulligt va.


Puss
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0