I'm in löööv.



Jag gillade den här, hihih.

Körde typ 3 mil innan. Jag är lite stolt över mig själv faktiskt. Körde för tredje gången idag. (Okej, jag fick en del dampryck på bilen. Det är dens fel att man får äckliga kärringstopp!!!)
Har inte mycket vettigt att babbla om heller.
Kanske ska slå ihop mina kloka hjärnhalvor som min Linn brukar göra och komma på något extremt onödigt att skriva om?
Har det som mål för idag då. Innan jag somnar ska jag skriva något FETT onödigt. För ni visste la att man ska ha mål i sitt liv? Årsmål, månadsmål, veckomål, delmål. Japp, mycket mål här i livet. Vad sägs om att lva livet och tänja på gränserna? Eh ja tack, jag kör på det.
Puss
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0