In my head...

Facebook?!?! Åh gud, detta är jobbigt. Det går inte att komma in. Laggar satan. Inte okej!

Jag har kommit på att jag är en såndär funderarmänniska. Menar inte nu att jag kan allt om andra världskriget och lalala, för sånt förstår sig min hjärna nämligen inte på.
Jag menar nu saker som sånt här:
Vem kom på typ.. godiset? Menar, en snubbe som bara: Nej men vi tar lite valspäck, massa ämnen och lite färg så ser vi om det är gott. Om godis är gjort på just valspäck vet jag ej. Men ni fattar..
Eller typ det här med mjölk. Vem i hela friden får tanken att dra i en kos tuttar? Och bara, ÅH mjölk! Okej tacka personen som kom på det. Mjölk♥ Men sen tanken att VISPA skiten? Ojojoj, vad tjockt det blev. Det här kan man nog ha på brödet. Smör får det heta. Sen glömmer man sluta vispa och så SHIT damn vad tjock det blev! Detta kan man lägga på smöret. Ost får det heta.
Men kom igen?! Den som kom på det här måste ju vart störd.

Sen kan jag ligga och tänka på normala saker med. Typ, hur kunde ozonlagret välja att lägga sig just runt jorden och sånt? Lixom lite Sience Fiction över det hela.

Nu ska jag sova. Hoppas att facebook funkar imon. Annars lackar jag ur.
Puss
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0