Men nejjj!!!

Jag har matte B. Jag vill inte ha matte B. Jag fattar inte matte B.
Jag är trött. Jag vill inte vara trött.
Jag är snygg. Jag vill inte vara snygg. (Okej där ljög jag..)
Våran mattelärare är inte okej. Jag är okej.

Ah, ser ni skillnaden på oss? Hon gillar matte, inte jag. Jag är trött, hon är antagligen inte det. Jag är snygg, i alla fall snyggare än henne. Hon är inte okej, jag är grymt okej.
SER NI?! VI PASSAR INTE NÅGONSTANS!
Ska sätta mig i massagestolen och få massage eller nått. Har bajsont i ryggen.

Unicorn Robot Attack. Spela det. Älska musiken. Lev livet!

Ska försöka räkna matte med min otroligt snygga, otrötta, okejiga, mattegilliga lärare. Jag kommer avlida.
Så be för mig att jag överlever. TACK!

RIP
Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0