Morning!

Idag är ingen bra dag. Jag är fett sur, trött, lam, pallar inte o lalala.

Och varför ska alla vara så förbannat inne i det här himla valet? Menar, jag trivs. Jag anpassar mig. Men snälla, SD har inget att komma med, för ingen vill samarbeta med dom typ. Så chillaaaaa.

Sen läste jag i JP idag med. Håll i er, det händer så EXTREMT mycket i Bankeryd, ni fattar inte vad ni missar!
Koppargrytor med blommor på stulna!
OMG
säger jag bara. Världen går under. Snart skriver väll dom om gruset på asfalten, eller att ett träd fälldes av en motorsåg (som om det inte skulle hända ändå?)
Lixom, vart fan är världen påväg?! Skriv om Lisa som blir påkörd istället. Iofs var det hennes egna fel som är så dum och går rätt ut i vägen. Men ändå ni fattar. Vem i HELVETE bryr sig om några jäkla koppargrytor med blommor på? Ingen!!! Om inte typ Hjördis, 87..

Tänkte bjussa på några låter som håller sig kvar i mitt huvud som antagligen kommer sitta där inne i x antal år till.

Vals För Satan (Din Vän Pessimisten)


Monster


Reason To Cry


Save Me From Myself


Okej nu orkar jag la inte mer. Har rast om 10. Då ska jag och Jesper äta frukost. MUMS. Kanske få lite energi, skratta lite kanske. KANSKE.

Puss
Felicia

Kommentarer
Postat av: v

det va mina koppargrytor...

2010-09-20 @ 10:17:54
Postat av: LINN

det var jag som tog dom...

2010-09-20 @ 19:44:09
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0