Stuff

Okej ska komma på så många saker om mig själv som en del(många) inte visste/trodde om mig mahaha.

* Är fett rädd för clowner.
* Kan vicka på lilltån och ha dom andra tåna stilla.
* Sjunger minsta lilla stund jag är totalt ensam.
* Kan spela en låt på piano.
* Avgudar killmagar (VÄLTRÄNADE)
* Tycker att ingen humor är all humor.
* Kan inte leva utan musik
* Sover läääääänge.
* Är en shoelover.
* HATAR jeans. Jag kan inte ha på mig det typ. Helt seriöst, USCH.
Kommer väll inte på mycket MERA.

Men btw, jag har jeans på mig......

Puss
Felicia





Kommentarer
Postat av: LINN

WOHOO!

FÖRSTA KOMMENTAREN!!!!!!!!

gå in på min blogg och kommentera min outfit :D :D :D

lovehorzezz.blogg.se

2010-09-14 @ 10:19:25
Postat av: Jeeennny :*

helt crazy äru...

gillar ju att du faktiskt skrivit flera inlägg på bara en dag :)))))

2010-09-14 @ 15:34:47
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: liss

hahah, fett att båda hade jeans idag dårå. har självmodstankar efter mattelektionen btw... faaan. serisöt. tar livet av mig.

2010-09-14 @ 17:41:15
URL: http://babycake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0