Theres been a long time..





Så här lite på kvällskvisten kan ni få en liten going att lyssna sönder. För jag kan tyvärr inte det.

Har antagligen fixat lite på min mobil nu med hehe, jadå. Den var lite dryg, men som sagt. Fillanfixar. Så är det.
Nej, idag sitter jag inte spikad framför TV:n och kollar idol. För jag kände bara inte för det. Orkade inte vara social hemma. Så sitter på mitt rum i stället. Just nu;
In Flames.
Jag tror att jag har kommit in i någon slags dampperiod. Jag kan inte sluta lyssna på denna sjuka musik. Inte ens igår kväll när jag somnade med telefonen i handen av någon anledning.. (;
Egentligen gillar jag all sorts musik, så var beradda på flippad musik här i bloggen ibland. Like/Dislike. I don't care. Eller som jag brukar säga
Jag kunde inte bry mig mindre!

Okej, nu orkar jag nog inte skriva mycket mer.
Men ah, be prepared mehehe.

Puss
Felicia

Kommentarer
Postat av: FUNGI FÖR FAN

height tror jag det står. både längst upp på länken och längst ner. byt båda till 25 så blir det finfint :)

2010-09-17 @ 07:01:58
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0