thoughts.

Har en fucking massa tankar i huvudet nu. En del onödiga, en del ganska bra.

Vem är normal? Varför finns ens ordet normal? Menar, jag har enormt många vänner. Och ingen är som den andra. Jag kan inte säga vem som är normalast av dom, för alla är sig själva.
Typ Linn Appelkvist, den absolut mest onormala kvinnan du kan hitta. Men så åker vi till typ Algeriet. Där kanske hon är asnormal. (Knappast, för Algeriet är ju typ.. inte okej?) Eller Jenny och Lisa, asså. Sjukare brudar kan man leta efter. Men ah, ALLA är härliga på sitt sätt. Det är något man får leva med.

Hur blir hår flötigt? Asså kom igen, det är trådar som hänger. Sen blir det fint så fort man slänger schampoo i det. Fattar ni hur mycket kemikalier det är i sånt egentligen?

Tänk om inte ozonlagret fanns? Inser ni hur grillat brun man skulle bli? (Och väldigt död, men ändå.)

Vem kom på nagellacket? Måste vara något av det onödigaste som uppfunnits.

Msn kan vara det fräckaste som man kommit på.

Och mobilen.

Vem kom på alla ord? T ex, Suddigum, deodorant, kamel, sladd, kniv, toalettborste. Jamen jag kan ju rabbla upp varenda ord! VEM KOM PÅ ALLT?!

Har man exprimenterat på folk, vilken den giftigaste grodan är?

OKEJ, nu har ni lite ni kan grubbla på.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi drar ett streck där. Heheeh. Fan vad kul det var.

Sen fyller jag år om exakt en vecka! Gratttttis till moi! =)

Tänkte att ni alla mina fans skulle skicka presenter till mig.
Tar emot allt!

Sen har jag önskat mig..


Och den här låten tänker jag ha på min begravning:

When I'm Gone.

Okej refrängen i alla fall. Sen kan resten vara party.

Nu ska jag sova, fett jobbigt att skriva ju. EHE nott. Men sent nu ju.
Så..
Puss
Felicia


Kommentarer
Postat av: Jeeeennnnnny :*

haha, vi är la inte sjuka? (a)

du är den mest onormalaste & mest galna människa jag

någonsin träffat fillan! & det är inget negativt :)) <3

2010-09-30 @ 10:52:28
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0