Åh vad kul.

Vad gör man en fredagskväll som denna?

JO MAN RINGER POLISEN!
Jag hatar mig själv ibland, så himla klumpiiiig!
Det är så kul när man inte vet vad man har gjort av plånboken, och kommer på att nee, jag la ju den i en HMpåse, undra vart den är. JAAAA den är kvar på bussen.
DÖDA MIG.

Så nu sitter jag och surar över det, har inte lust med något alls. Vill bara ha morgondagen så jag kan åka in till stan och gå till JLT och se om dom har fått in den. Annars tar jag seriöst sönder något.
Faaaan, alltid händer något fett onödigt i fel tid. Jag som tänkte grilla med brudarna imorgon, men nu har jag varken busskort eller pengar så det lär ju inte hända, OM jag inte är världens turligaste och någon snäll unge har lämnat in det.

Blä jag orkar inte..


Bra dag i skolan i alla fall. Har sprungit runt med Jesper hela dagen, spelat badminton med Vicky, Emelie och Daniella. Solat på idrotten och ätit asmycket beasås.
GRATTIS EMELIE TILL KÖRKORTET! :D

Nu ska jag dö och kolla klart på Eclipse. Sen ska jag fan sova. Är inte på the right mood så att säga.
USCH!

Kommentarer
Postat av: Emelie K

Tack Fillan :)

2011-05-03 @ 16:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0