derka derka...

Det är så gött att inte vakna av alarmet på morgonen!  Så man måste stressa som en galning.
Men men, thats life huh?

Mysig dag än så länge med klassen. Störda Lillebror. Snart  bara ett år kvar :/ sorgligt.

Branäs -11♥

OCH IDAG SMÄLLER DET!
Vinner vi idag är vi i div 2. Låter kanske inte som den bästa divisionen.
Men vi började från "start" denna säsongen, alltså division 3.
Och att gå upp direkt är jävligt starkt!
Är så himla nöjd över mitt lilla team! :))))))

Nu ska jag mysa vidare med min klass innan jag sticker lite tidigare.
Lång bussresa!
XOXO


Kommentarer
Postat av: LINN

MOHAMMED JIHAD!

2011-04-07 @ 19:21:04
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0