DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖD!

första dan i "skolan". Prao blev det för min del!
Lamt as usual, men ändå riktigt skönt att komma tillbaka till det vanliga.
Skulle till tandläkarn men dom fick akutfall, så min tid flyttades woop woop! Så drog till ED och hittade till Linns skåp. Köpte mellis och satte oss vid hamnkanalen och gottade oss lite sådär.
Hem, typ chilla i 15 min sen ut och dra sjukaste powerwalken!!!
Gick i exakt femtioen minuter och tolv sekunder. DET NI! Snacka om att Deadmau5 hjälper en att tagga satan.
I byn som Gud glömde, Bankeryd finns en helt sinnes äckligt lång och fyhelvetes jobbig backe. Tog tag i mig själv och sprang halva och gick halva. Hej död brud.
Så nu är jag dööööööööööööddödödöd. Död.
Så taggar vi typ 4 timmar träning imon med. Wääääh!



Tänkte lite nu med. Akutfall på en tandläkarsak? Whaat?
Men kan ju inte akut bara "Oh damn mina tänder åkte ut...."
ÄH NEJ!
Borsta tänderna för fan. Så blir det bättre.


Och med detta underbart braiga inlägget. Bjuder jag på detta.

Han är snygg och han ska bli min. nu, Nu, NU!

Kommentarer
Postat av: LINN

mellis... nu, Nu, NU!

2011-04-26 @ 22:45:27
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0