fina ord.

okeej hade lovat bilder och alalla men wtf. Jag har ingen kamera kom jag på. ihihih.

Jag dör av trötthet just nu. Och pappa grillar som fan så måste vänta på mat.
Sen då? Jo men tänkte cykla ner till Domsand(vättern) och chilla med kompisar.
Nehenää, cykeln snodd. WOOP WOOP!
Och gå tar äckligt lång tid, fast det är fett skönt ute. Och skulle vara nice med lite kvällspromenix.
Ajja.
Btw, inlägget innan. Tror ca 0 fattade vad det där var.
MEEEN, det heter Virtual DJ. Så ska försöka fatta programmet (Linus, help please!!!)
Så nu ska jag bli fet grym på övergångar och mixa musik. Halaaa jag är nya Rebecca&Fiona.
Såå fett grymt!

Jersey Shore nu.
Livets program! MHMM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0