Nah nah nah!

Liveeet leker! som alla säger.

Vaknade 12, sov 12 timmar. Tog tummen ur röven och gick ut på en promenad.
Riktigt gött! Musik, sol och en smsande mobil kunde inte få mig på bättre humör!

Nu fixar jag iordning mitt gammla rum, har ca 8 kg damm i kläderna och halsen (loka i solen sen woop woop!).
Imorgon blir det nog att få in allt i det nya rummet och bo där ett tag! Tagget.


 Fick den här kommentaren när jag skrev mitt inlägg om tidig förlovning.

Blir lite upprörd när jag läser det här. Förlovning betyder olika för ALLA. Jag har själv varit förlovad, vi hade inga ringar för vi ansåg att en förlovning ej var materialistisk. Vi förlovade oss endast för att vi älskade varandra och för att vi ville leva med varandra resten av våra liv. Vi såg det som en symbol för våran kärlek till varandra. Enligt tradition så ska man gifta sig inom tre år när man förlovar sig. Men hallå vi lever på 2000-talet.


Mitt svar är enkelt.
Ja det betyder olika för alla! Det kan jag inte säga emot.
Men sen har alla en egen uppfattning om det här. Jag har min och du har din. Ingen är rätt eller fel!
Men jag förstår inte hur man förlovar sig utan ringar? Det är ju det som är grejen. Men FÖR LOVAR sig. Oftast är ju förlovningsringarna i silver, sen blir dom guld när man gifter sig.
Yes vi lever på 2000-talet. Men förlovningar och giftermål är ändå en så djup och vacker tradition att jag tycker inte man ska ändra på den.
Som sagt. Det här är mina åsikter och jag står för dom. Gilla dom eller inte.


Nu ska jag gå ner och prata med pappsen lite. Sen blir det in till träningen och kötta lite!

Jenny och  Daniella!

HÄR ÄR KLÄNNINGEN! Nöjda?

JENNY! messa mig ikväll! Eller nått.

XOXO


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, vilken patetisk kommentar! "vi lever på 2000talet" so what? en förlovning är precis samma sak som för 30år sedan, annars kallas det något annat - utan ringar & giftemål så är det bara tomma ord & löften, ingen riktig förlovning..



skit Snygg klänning fillan! skriver till dig på msn nu :'))

2011-04-18 @ 23:19:04
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: danni

åååååååååh shit va fin! :D

2011-04-19 @ 14:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0