ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!

Fredag.
Kom hem svettig från Svenska nationella - muntlig redovisning.
Snababde mig som fasen, buss ut till Kaxholmen där Jennybajs väntade på mig!
Bil med fredrik ut till Ölmstad, Bun och sen långt åt helvete.
Detta resulterade i en underbar start bärjan på lovet!
Kossorna var söta, bastun var jävligt varm och jag vann i poker!
Tackar bröderna Näslund för en sjukt mysig kväll!

Lördag.
Hem ganska tidigt igen. Fräscha till sig lite.
In till staden med päronen. Letade efter lite klänningar.
Köpte en, antagligen balklänning(!!!!).
Åt kyckling tortilla och massa sallad. Cred till Fillan!
Hem, fixa sig lite till. In till stan IGEN.
Träffa Erik, ta bussen till Fabian, träffa Hanna & Issa.
Detta blev en väldigt lång kväll, med grillning, twisterspelet, Eriks fjortisdunk osv.


Lov framför mig. Ska sova som bara jag kan göra, fixa mitt nya rum och sitta i solen och dö lite.
Träna på kvällen, gött! Kan man behöva efter en totalt förslappad helg!

Nu ska jag kolla på film sen är det faktiskt allvarliga bud på att sova. Inviger ju min nya säng inatt!
Lär bli asfett.


Just love this! +++++

Kommentarer
Postat av: Jeeeennnu

bästa starten på lovet ;*

LÄGG UPP BILD PÅ KLÄNNINGEN!

2011-04-17 @ 20:48:14
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: jenny larsson

eeyy äre inte björken på bild?? ;)

2011-04-17 @ 21:07:08
Postat av: danni

VISA KLÄNNINGEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!! :D :*

2011-04-18 @ 09:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0