Set Me On Fire!

JA TILL:
- exakt ett halvår tills jag fyller 18!
- ett halvår och 2 dagar tills jag och tobias ska tatuera oss. Weheeey!
- +++++ på att våren verkligen är påväg!
- Min xlmjukiszip och skinnjacka. Slappt och jävligt snyggt enligt mig själv.
- Första kvalmatchen vann vi med 41-23. Har en go känsla att vi åker upp en division!!!!
- Att jag ska funtar på att köpa träningskort så jag kan köra pass!
- LINN OCH RICHARDS 18ÅRSFEST PÅ LÖRDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
SET ME ON FIRE med Pendulum. Riktigt jäkla go!

NEJ TILL:
- Bussresor utan musik.
- Regn.
- Att jag inte har solglasögon så det räcker.
- Likadant med skor.
- Och kläder.....
- Att det inte finns några röda accessoarer typ?!
- Läskigt folk.
- Att man måste gå upp tidigt för att åka till skolan.


Det här är Ida Andersson!
Hon är faktiskt snygg egentligen.
Man ska ju faktiskt inte döma någon på en bild.
ELLER?


________________________________________________________________________________________

Blir tidig säng idag känner jag. Om man ska orka med ett gympass med Erik och Fabian, fys med handbollen och fjollbollarna sen lite handboll. Och detta endast på förmiddagen!
Ja då vill jag sova!


XOXO

(hoppas du fattar att jag skojar Idis? ♥ )


Kommentarer
Postat av: snygg-ida

förlåter dig aldrig...

2011-04-14 @ 13:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0