JENNY SLUTA TJATA!



NU JENNY HELLSTRÖM. NU BLOGGAR JAG. FÖR DIN SKULL!

Okej för allas skull. jag vet att ni har saknat mig mhm. Så ska la ta tag i det här på mina lediga timmar/raster etc etc.
Kan påstå att jag har haft en slö dag där mina hjärnceller icke hängde ihop med resten av min kropp. Info in genom ena örat och ut genom det andra. Träningen var asnice iallafall.

Bara så ni vet hatar jag mitt utseende på min blogg. det är fjortisrosa och sånt där. Så det är något jag tänker ändra på bums (läs: när jag vet hur man ska göra, om ca 40 år)

Kommentarer
Postat av: stolt kompis*

duktig tjej! fortsätt nu med att uppdatera flera gånger om dagen, jag kommer hålla koll på dig! jag hjälper dig så gärna bruttan! puss på rumpestumpen

2011-08-30 @ 23:23:43
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0