2 känslor på samma gång.

Egentligen, hur kan man känna 2 grejer samtdidigt?
Eller jag känner lixom hur hela hjärnan trasslar ihop sig, för båda grejerna är fett viktigt.
Den ena är att jag har prov snart, är fett nervös för det är så hiiiiiimla tråkigt ämne så har inte lagt ner min själ i det.
Det andra är faktiskt en hemlis, som ni inte får reda på än. Beror på om det kommer hända eller inte. Om det händer. DÅ MÄRKER NI DET.
Men ja, 2 känslor at the same time. Extas och skitnervös.
Ha aldrig dom tillsammans kära ni. Funkar inte. Big nono säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: liss

vi ska fan lyckas fillan. så jävla håårt (a)

2011-02-25 @ 09:55:27
URL: http://babicake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0