ALLA FULA FRÅGOR FÅR SVAR<3

Eftersom jag har typ 7000 läsare, och jag vet vem/vilka som frågat nästan alla frågor. Så tänker jag svara ärligt.
Så ni blir glada. Möhöhö. Eller nästan ärligt (a.

favorit tecknade film?
Hitta Nemo.
vilka bloggar läser du?
Kändisar som Kissie, Dessie, Paow, Kenza, Hugo Rosas.
Mina kändisar Linn, Jenny, Lisa och Emelie
Modebloggar. Mollyrustas, 365days, Lisaplace, Karnaah
MM.
hur många gånger om dagen går du på toa?
Så många gånger jag vill.
vad heter din farmor & vad gör hon på fritiden?
Kerstin, och hob ringer till min pappa hela tiden för hon är ej högteknologisk. 
favoritämne i skolan?
Specialidrott, handboll. 
hur stor/liten är din säng?
Just nu 90, men ska få 120 sooon! 
vad gjorde du i tisdags kl 16.15 ?
EEH, åkte buss tror jag.

vem fick du din första kyss av? blev du knäsvag då?
Kommer ej ihåg, min första riktiga är med en jag inte vill nämna. Men ja, mina knän bröts typ.
hur ser ditt drömhus ut?
Jag vill ha ett runt hus, i alla fall ett runt rum med en rund säng! :)
tycker du jag ser bra ut (helt ärligt)?
SJÄLVKLART!!!! Jag vet att det är Ida Andersson!
om du var tvungen att välja att vara en giraff eller en elefant, vad skulle du välja? motivering tack.
Giraff! Fatta fett och vara typ 4 meter? och 2 meter hals. Och kunna slåss med halsen. Så sjukt cooly.
tycker du bäst om mjölk eller juice?
Mjölk till mat!!! Juice till frullen.

hur gammal tycker du att man ska vara när man har sex första gången?
När man känner sig mogen till det och man vet att man inte kommer ångra det med den man gjorde det med.
SJUKT SMART!

vad tycker du om låten "in the club"? :))
Den är väll helt okeeej! Men LITE tjatigt när 2 st sjunger den konstant....

vad tycker du om sås & vad är ditt förhållande till det?
JAG ÄLSKAR SÅS!
Jag har ett öppet förhållande med sås. Jag gillar beasås, brunsås, KRÄMIG sås. (asså sluta misstolka..)

gillar du semlor? får jag baka en till dig i så fall? :)
Jaaaa!
vad är min favoritegenskap?
Jag tycker att jag är snäll. Och glad!
vad gillar bäst med dig själv?
Mina underögonfransar för dom är så lååååånga.
och sämst?
Mina ben.
jättefin blogg förresten :)
taaack!

Hur ser ditt drömbröllop ut?
Inget jävla fjomp och gulle! Det ska vara lite smågulligt, men inte sådär överdrivet hollywood.
Mm du fick välja vilken kille du ville, vem skulle du ta då?
Wenthworth Miller!
Hur ser din perfekta dejt ut?
Det ska vara mkt prattid, så man lär känna varandra.
Gillar du frukost på sängen? Och vill du då helst ha pannkakor eller våfflor? Sylt eller grädde?
Njaaaee, det är bökigt, men gulligt!
inget, jag gillar inte stora frullor. Ägg vill jag ha!
Syyyylt.
Hur ska en kille göra för att charma dig?
Hmmm, ingen toffel eller sådär "nej bestäm du" och lalaal. Det är bara jobbigt. Sen lite småretlig, hihih sånt är såååå söött!

vad tycker du om nelson mandela?
Nelson Mandela? Lisaaa... 
vilka egenskaper söker du hos en kille?
En som är sig själv, ingen tråkig sak. En som är positiv mot de mesta och übergullig mot en fast inte tofflig.
vilka raggningrepliker funkar på dig?
Inga inlärda i alla fall. Det blir som det blir. 
vilka muskler tycker du är sexigast på en kille? ;)
Sjukt svag för magar. Smala armar funkar inte och en snygg rygg är ett +! ;)
favorit - låt/tröja/blogg/trosor/årstid/semesterresa?
Låt(nu) - Those Dancing days - Reaching Forward (Lissi Dancefloor Disaster Remix)
Tröja - Men gillar många tröjor, fast min nya svarta skjorta från monki.
Blogg- www.lisaplace.devote.se
Trosor - mina nya från HM.
årstid - sommar!
semesterresa - förra årets grekland och denna sommarens grekland!

tittar du på pappret när du bajsat?
Nej jenny det gör jag inte. Äcklig du är som frågar.

Har du varit med i scouterna någon gång?
Nej
Har du varit kär i en lärare någon gång i ditt liv? I så fall, var kärleken besvarad?
Nej
Alltid undrat, är en lodjur en fisk?
Nej
Har du planer på att lägga upp en dagens outfit?
Nej men det kan jag väll göra :)
Vad har du för klädstil?
Jag har ingen speciell, beror på hur jag känner mig på morgonen. Klär mig lite som jag vill. Ibland massa smycken, ibland inga. Tränar mycket i skolan så har ofta slappa kläder.

Välj ett alternativ:
Fest eller hemmakväll?
Hemmakväll oftast, beror helt på humör och folket.
Singel eller förhållande?
Förhållande!
Sommar eller vinter?
Sommar
Blond eller brun?
Blond (vill bli igeeen!)
Bror eller syster?
Syster
Häst eller hund?
Häst (bara för att jag har haft det innan)

Hoppas svaren räcker :)

Fjortisbild på det.
Pusss♥


Kommentarer
Postat av: Jeeennnu

nelson mandela var faktiskt min fråga :(

2011-02-08 @ 11:07:07
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0