diediedie

Mina ögon är helt slut. Sjukt hur en dataskärm påverkar.
Läst som en stolle men inget printas in i hjärnan känns det som.
Så tar en liten paus nu.
Åt nyss, är hungrig?
Min bästaste bästa vän är störd.
Mamma lyssnar på "yes sir I can boogie".
Jag hade tråkigt så skrev AJ på min armbåge, för jag har ont.
Snart är jag själv hemma. Så himla skönt.
Behövlig info? Naaah, men vafan.
K lol palla bry.

Imon ska min bebis (datorn) lämnas bort för ominstallation, få windows 7 istället för Vista, och ALLA program ska bort. ALLTALLTALLT!
Måste ladda ner:
Spotify + Toastify.
uTorrent
VLC
MSN
Annars är ju inte livet värt att leva.
Nehe, ska sno lite av Idas vaselin som hon glömde hemma hos miiiig. Sen läsa ännu mer..

Sen, kan inte klockan skynda sig att bli typ 23.00? hihihihi.
Pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: LINN FÖR HELVETE

vad har jag gjort nu!?

2011-02-01 @ 20:04:27
URL: http://delfinbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0