DJ, ease my mind.

Jag har så galet tråkigt. En lördag med lixom.
Vissa svarar inte på msn, jag hittar inte en ända film som jag är sugen att se på nu.
Orkar inte ladda ner ny musik till mobilen..
Ne det är tufft nu asså!
Men jajaaa, lol på mig. Här sitter jag och klagar.
Lyssnar i alla fall på absoluta bästa musiken, som vanligt. I'm the dj!

Har i alla fall kollat på Handboll hela dagen med systrarna Laago, Sara, Erika, Malin, Stina och Anna.
Det var ju fett i alla fall.
Imorgon drar jag och pappa in till staden vid halv 1 typ, för att åka vidare med laget till Gnosjö(.....) för att spela match! Mmm, funderar ju på att vinna igen med kanske 26 bollar igen? HMM JATACK!

JA till lovet som börjar på måndag!
NEJ till att behöva städa sitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0