HIHIHI LOL


Kommentarer
Postat av: Jeeennny

favorit tecknade film?

vilka bloggar läser du?

hur många gånger om dagen går du på toa?

vad heter din farmor & vad gör hon på fritiden?

favoritämne i skolan?

hur stor/liten är din säng?

vad gjorde du i tisdags kl 16.15 ?

2011-02-03 @ 15:25:25
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: LINN FÖR HELVETE

LOL

2011-02-03 @ 21:40:02
URL: http://delfinbiff.blogg.se/
Postat av: Karl

2011-02-07 @ 08:43:33
Postat av: Ida

vem fick du din första kyss av? blev du knäsvag då?

hur ser ditt drömhus?

tycker du jag ser bra ut (helt ärligt)?

om du var tvungen att välja att vara en giraff eller en elefant, vad skulle du välja? motivering tack.

tycker du bäst om mjölk eller juice?



2011-02-07 @ 08:46:45
Postat av: anette

hur gammal var du när du förlorade oskulden?

med vem & hur var det? gjorde det ont?

hur gammal tycker du att man ska vara när man har sex första gången?

2011-02-07 @ 08:47:08
URL: http://anettehult.blogg.se/
Postat av: TONY

vad tycker du om låten "in the club"? :))

2011-02-07 @ 08:47:32
Postat av: mats

vad tycker du om sås & vad är ditt förhållande till det?

2011-02-07 @ 08:58:24
Postat av: Emelie Karlsson

gillar du semlor? får jag baka en till dig i så fall? :)

vad är min favoritegenskap?

vad gillar bäst med dig själv?

och sämst?



jättefin blogg förresten :)

2011-02-07 @ 08:59:40
URL: http://emeliepkarlsson.blogg.se/
Postat av: Sebastian <3

Jag läser din blogg varje da, tycker den är jättebra! Hoppas du kommer fortsätta så länge jag lever :)



Hur ser ditt drömbröllop ut?

Mm du fick välja vilken kille du ville, vem skulle du ta då?

Hur ser din perfekta dejt ut?

Gillar du frukost på sängen? Och vill du då helst ha pannkakor eller våfflor? Sylt eller grädde?

Hur ska en kille göra för att charma dig?

<3

2011-02-07 @ 09:02:40
Postat av: Louise larsson -v-

favorit alkoholdryck?

vad tycker du om nelson mandela?

vilka egenskaper söker du hos en kille?

vilka raggningrepliker funkar på dig?

vilka muskler tycker du är sexigast på en kille? ;)

favorit - låt/tröja/blogg/trosor/årstid/semesterresa?

2011-02-07 @ 09:03:59
Postat av: slagsmålsulf

tittar du på pappret när du bajsat?

2011-02-07 @ 09:12:22
URL: http://slagsmålsulf_65.blogg.se/
Postat av: lisen

Har du varit med i scouterna någon gång?

Har du varit kär i en lärare någon gång i ditt liv? I så fall, var kärleken besvarad?

Alltid undrat, är en lodjur en fisk?

Har du planer på att lägga upp en dagens outfit?

Vad har du för klädstil?

2011-02-07 @ 09:17:27
URL: http://lisen.blogg.se/
Postat av: Simpley74

jag tycker möss är underbara djur.hamstar oxå.tyvärr har jag katter som gör allt för att få tag på mina möss å hamstar som jag hade så jag kände mig tvungen att omplacera dom.



nu funderar jag på om man ev kan köpa ett terraruim med lås på?vad tror du?jag ställer terrariumet på ett ställe där det står bra,dvs det kan ej åka ner i golvet osv,men jag kan ej hålla katterna borta från tarrariumet.men frågan är kommer mössen bli FÖR stressade av att katter sitter å bekvakar dom utifrån i princip hela tiden?



sen en fråga till...minimöss...vet du några som föder upp såna?

å en fråga till...vilken dag/dagar kommer det finnas möss/uppfödare på sollentuna mässan nu i januari?

2011-02-07 @ 09:20:32
Postat av: Tobbs

Välj ett alternativ:

Fest eller hemmakväll?

Singel eller förhållande?

Sommar eller vinter?

Vin eller sprit?

Blond eller brun?

Cigg eller snus?

Bror eller syster?

Häst eller hund?



2011-02-07 @ 09:21:31
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0