home alone..

Idag struntade jag i APUn. Sov kanske 3 timmar. Vaknade vid 2 och var helt svettig, min tröja var lixom genomsvett. Kuuuul.
Men jag ska i alla fall plugga nått så in i idag!
Prov på torsdag...
Borde städa mitt rum också, nu när jag har tid till det.....

Och är fett pissed off för att skolan/windows 7 är spärrat HM:s hemsida?!!?!?
VAD ÄR DET LIXOM?
Kan inte kolla alls, inte varit inne på en vecka nu. Satte till och med på våran stationära nu bara för att jag har abstinens nu typ. hahahah. Sick.

Nehe, men nu ska jag lyssna på Tiësto och hoppa in i duschen liiite!
Pösss på er!

Kommentarer
Postat av: josefine

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt? Det ända du behöver göra är att bli medlem på denna sidan http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=25233 och sedan börja varva dina kompisar du tjänar 8 kr per person du har varvat, Super enkelt! Jag har redan tjänat 1500 kr på endast 2 dagar så det är verkligen värt ett försök! Ha det bra! :):) PS DU KAN LÄNKA SIDAN FRÅN DIN BLOGG OCH PÅ SÅ SÄTT TJÄNAR DU PENGAR GENOM KLICK! LYCKA TILL :)

2011-02-08 @ 12:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0