Jennypenny. Jennbenn. Janne. Jenny Hellström.

Hihi min lilla Jenny som började i våran klass för ett år sen ungefär
Och det är jag glad över, annars hade jag aldrig träffat bruden.

Hmm, Jenny är en såndär som man kan vara hur som helst med. Glad, ledsen, sprallig ah you name it.
Man kan helt enkelt vara sig själv när man är med henne.
Så är hon en dag äldre än mig med, så hon är min storasyster HIHHIHI. Fast jag är mer mogen....
Nej men, Jenny Hellström. Du vet hur bra du är.
Och jag älskar dig sååå mycket. (a)



Sitter i klassrummet med Jesper som är hemmafru mahahah.
Och jag slutade 11 idag men vi kollade skräckfilm. Jag hatar alla sorters skräckfilmer. Men ändå vill man ju kolla hahaha. Ah men det är ju livet.

Nu ska vi gitta!
Pususususs

Kommentarer
Postat av: Jeeeennnnu

JAG ÄLSKAR DIG - MYCKET MYCKET MYCKET <3333333333333333333333

2011-02-03 @ 15:25:59
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0