mitt liv och jag.

Efter en heldag med Linn, fikamys, fet träning, lite chill hos Eve med, Nicke, Fredrik och Tobias är man totalt slut.
Sagt så jävla mycket drygt idag. Det har varit bästa dagen på längeeeee.
Hoppas ni med har haft en bra dag!
I pissvädret, för satan vad kallt det är! Ruggigt och bläääää.


_______________________________________________________________________________

Nu ska jag borra ner mig i min säng.
Försöka tänka på mig själv en stund.
Jag gör så gott jag kan för att alla runt mig ska må så bra som möjligt.
Att jag glömmer bort mig själv ibland.
För det är ändå jag som lever mitt liv.
Ingen annan.

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me, I'm not broken




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0