nanana

Känner att bloggen är på topp! VERKLIGEN.
Men jajaaa.
Jag har tränat nu i alla fall. Och det är alla hjärtans dag.
Märkligt namn på en dag huh?
Jag behöver i alla fall inte ge något till någon pojkvän, alltså sparar jag typ 150 spän idag. NICE.
Jag har min kärlek på SVT Play, och modellen på bubbleroom. Det är ju ganska chiiiiiiiill.

Tisdag imon med. Rensa garderoben är planerat jao. Det är ju en annan sak om man kommer göra det..
Och nu har jag satt igång larmet på min Knokk-klocka igen. Vet ju inte hur man stänger av skiten.. KUL.

NY FAVORIT IGEN!
Klicka här för att lyssna :D
Rökapåmusik
Som en del kallar det haha! Själv kallar jag det sjukt fett!

Nu ska jag sunka mig i min säng, fräsch som man är. Kolla lite fulfilm eller nått.
Hejdåååå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0