New theory.

For as long as you are, here on this Earth.
I feel alive.



_____________________________________________________________________________

När man är själv.
När man har chansen att tänka. Tänka så det verkligen värker.
Det är då man minns alla stunder man inte vill minnas.
Som man har "raderat" men som alltid plockas fram.
Ävan fast man inte vill.
Det är då jag känner mig liten. En. En liten person.
Sittandes själv, helt omedveten om allt runt om.
Utan någon speciell plats här på jorden.
Men det är även då man tänker en extra gång. På vilka man har.
Alla som cirkulerar runt just en själv i vardagen.
Även jag har en speciell plats. Även fast den är liten.
Så är det ändå jag som äger just den.
Inte de "raderade" minnerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0