Tidsoptimist!!!

Dagarna går segt  som satan, men när man väl kommer hem, då jäklar kan klockan ticka på som skön!
Jag ska ju plugga nuu, men klockan är 6, och då orkar man typ inte???
Nee, men ska dra ut pinnen ur röven och plugga så in i. DET ÄR SÅ HIMLA KUL MED MEDELTIDEN.
Och det bara kliade liiiitelite i fingrarna när jag gick in på BikBok och HM innan. Men nänä, ska då inte köpa något för pengar! Har alla presentkort hemma för att inte göra mig av med dom ELLER mina pengar. Smart där fillan!

Fast imon ska jag nog ta mid mig 300, hittade 2 saker som jag nog "måste" ha. Till Branäs med klassen och till grekland i sommar! Sen hittade jag ju typ 500 saker till, men nä. Ska väll spara mina pengar nu.

Btw, sommar. Den kommer väll snart?

Förra året. Ska fixa tid till frissan snart med möhhööh. Blondiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0