assåååå..

.. är det kul att vara sjuk? NEJ
är det kul med redovisning imon? NEJ!!!!!!
är det kul med helg snart? JA
är det kul att jag kommer somna sent? NEJ
är det kul och läsa det här extremt intressanta inlägget? TROR INTE DET VAAAA.

Så, idag agerade jag målvakt på träningen. Har redan mejlat Sjöstrand(sveriges målvakt) om privatträning, menar man kan inte ha vanliga tränare när man är så bra som jag är herregud fattar ju vem som helst lol.

Imon kommer jag vara snygg i skolan med känner jag på mig.
OCH HAR JAG MISSAT ATT FRIDA SKA TILL EGYPTEN VAD ÄR DET HÄR?!?!!?
OCH HUR MÅNGA PENNOR SKA MAN TA MED SIG TILL SKOLAN IMON BARA FÖR ATT VI SKA FÅ ÄCKLIGA WINDOWS 7 ISTÄLLET FÖR VISTA?!?!
Ska ha med mig alla pennor jag äger.
Mööhöhöhö, fuck vad pissed off jag är nu.
Ska "sova" nu.......

Har fortfarande inte snackat med Avicii, mmm måste bli snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0