dålig, sämre, FELICIA!

Skriver allt i ett inlägg.

JAG ÄR SÅ SUR PÅ MIG SJÄLV FÖR JAG KAN FAN INTE LIRA HANDBOLL LÄNGRE!
Var verkligen sämst idag. Aldrig sett någon spela så dåligt typ.
Serri, en skelögd och döv 7årig tjej hade förfan spelat bättre. Ta inte illa upp om någon sådan läser det här. Big chance..?
Ajaa, hallbybollen är slut, jag blev 1300 spänn rikare på Cupen och på Fredag åker jag och jossan till Katrineholm för att döma Sverigecupen.
Sen börjar skolan den 11. Jättekul, trodde det var en vecka till men näää. Kommer inte vara ett dugg utvilad.
Har även drabbats av världens förkyldning, så ser ut som en jävla fisk i fejjan för måste ju andas med munnen..

Ska väll be om ursäkt får min extrema uppdatering, men som sagt. Hallbybollen hägrade.

Dagens fundering
går till HUR kan man ha så mycket snor i näsan?!!!!? Allvarligt, det är groteskt.
Vill hissa min pappa idag och hans GRYMMA lag Bankeryd P96. Klart dom vinner hela hallbybollen i sin åldersgrupp, min pappa är ju tränare.. Nej men tackar för otroligt underhållande och nervig handboll.

Och här är en bild från Nyår på oss tjejer.

Gött att jag ser drogad ut. Men så det ska vara eheee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0