Domaren är homo?

Asså kollade på Sveriges bronsmatch nu. Vad händer? JÄVLA domare. Asså åååh man blir ju frustrerad.

Matchen igår behöver vi inte prata om, men jag har i alla fall stukat min högra tumma ganska rejält, går knappt att böja på den. Min vänstra armbåge ömmar som satan och jag har världens brännskada på högra armbågen. Men det är niiice!
Imon är det en ny match, efter en hel dag sovande OCH pluggande. Mhmm, jag ska plugga..

Seg uppdatering mhm, men jag har inte hittat tid eller ork.

Sen har jag gått med i Jennys och Liss grupp!
Vi som är lipiga!
Asså denna vecka har jag inte varit mig själv. Har varit så himla lipig helatiden!
Det är väll klart att man ska få vara lite nere ibland, man kan inte vara på topp konstant.
Men när någon eller något trycker på den där knappen i kroppen, då allt bara rinner över.
Ja, det är fanimig en ovanlig känsla.
Den fasaden man har byggt upp på ett tag, brister på en halv sekund.
Men sen, när man har fått ut all skit man har inom sig, tryckt ut varenda jävla tår.
Då känner man sig lätt igen. Och fasaden byggs på igen, tills det är dags att bryta ihop igen.
Men visst är det skönt att bara få lägga sig ner och lipa. För ingenting ibland, för allt.

Okej, allvarliga fillan ska sluta skriva nu. Hoppas ni har haft en go helg. :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0