gona baby gone.

Har väll lugnat ner mig lite efter handbollen och lalala.
Har varit med Linn och BB så har inte hunnit lägga tankar på skräp OCH SÅ VIDARE.
vi var på stan, fick med mig en ny ring(huehue) och ett slappt linne till svarta jeans och kängor.
ställde undan ett par skitgoa skor från DNA med, men nu vet jag inte om jag vill ha dom längre. hehehe, stort I-landsproblem..
Sen åkte jag till Linn, vi lamade, åt, kollade på Filip och Fredriks årsresumé. Sen gick jag hem.
Och nu sitter jag här och funderar lite på helgen och sååååå.
Jag och Jossan åker ju som sagt till Katrineholm med Erik och Nils + smålandslaget. Sverigecuper blir det. Vi ska döma och sånt. Så lär bli niiice. ser bara + i det.
Slipper B-ryd, hålan.
Se massa bra handboll.
Vara med GOA människor.
Ända negativa är väll att jag missar att vara med mina kompisar. Vill ju vara kattvakt åt slagsmålsulf Zeke, TRÄFFA JENNY OCH LISA med. Saknar dom 2 skitmycket. Klart att jag saknar alla andra brudar i klassen med! Mina cheyer.♥


I somras, gillar bilden. Haha söööt. :*
Jennee tar bilden, danii dissade kvällen..

Kommentarer
Postat av: Jeeeennny

SAKNAR DIG SOM ETT JÄVLA AAAAAAS !

KOM HIT & TA HAND OM MIN STÖRDA KATT, HAN RIVER SÖNDER MIG!

2011-01-06 @ 12:40:23
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0