GUBBJÄVEL!

Assååå ååh jag är typ sur/glad?!?!
Satt så skönt på bussen på väg att somna. Ni vet satt på en såndär 4grej så man sitter mittemot varandra så hade jag fötterna uppe på stolen framför.
Så kommer det en gubbe som ska sätta sig där typ. Och jag ler lite åt honom för att vara trevlig.
NÄ men då slår han bort mina fötter typ! WHAAAT!?!?!?!?
Sen börjar han snacka som satan! Typ säger åt mig hur man ska sitta på bussen.
Men hade hörlurar i öronen så hörde inget möhöhöh.

_________________________________________________________________________

Men allvarligt. Varför skulle man inte kunna sitta så? Häng med i utvecklingen gubbe!
Man sätter sig inte baklänges på en buss, för man vet att det är skitigt as hell där.
Och jag är så himla kinkig på morgonen, retar mig på allt och alla. Klara ju inte ens
av att säga hej typ utan att vara sur. Så kommer det ett sånt tjurhuvud och bara slår
bort mina ben. Men det är ju kul. Skulle man kunna döda med blicken, ja då hade han
varit död gånger femtusen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0