KORV KORV!

Visste niii? Jag har korvfingrar. JAA dom är tjocka. Och jag hatar det.
FÖR jag älskar ringar, MEN jag får inte på några typ, förutom på ring och lillfingret..
Det är faktiskt jobbigt. Så när jag sticker till grekland, ska jag införskaffa mig massor att ha på andra fingrar. (a)

I alla fall. Jag har skönaste träningsvärken i magen idag från igår! Så göööööött. Love träningsvärk.
Imon ska jag skaffa mer. Men i rumpan tror jag. Och lite extra i magen.
Jag och Jonna har ju sagt att vi ska vara snygga till sommaren! Och jag ska fanimig ta tag i det nu!

Men upp tidigt imorgon för att svetten ska rinna. Så nu är det läggdags i min sköna säng!
Btw, Sverige är ju kassa. Förlorar mot Argentina..
Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0